Onsdag

hejhej....

igår efter jobb skulle jag o en kollega till chefens far och äta middag trodde jag. men han är konstnär, så vi skulle ha en målar lektion:P tog kanske en timme. hehehe. de trodde jag verkligen inte vi skulle göra. men det var faktiskt skitkul, han lärde oss någon speciell målning, så jag ska få min tavla sen någon dag:)

Efter vi var klara bjöd hans fru oss på vofflor och kaffe. gott:D Vofflorna som blev över fick vi med hem, hahaha. Både jag och Asta (min kollega) var svinhungriga....

yeees på kvällen träffade jag Jarek.. :)

puss

Kommentarer
Respektera dessa regler innan du skriver tack :
♥ Din IP-adress sparas alltid på blogg.se, du är alltså aldrig helt anonym - Tänk på vad du skriver.
♥ Läs inlägget ovan innan du ställer en fråga - Ditt svar kanske finns där.
♥ Du får gärna adda mig via bloglovin - kanske jag addar dig med =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback