Monday

Skönt med måndag:D
Ska ta bussen halv 9, och ta mig till bank och skatteverk, börjar sedan jobbet klockan tio:)

Gårdagen lämnade jag mammi vid kl 1, sedan gick jag in till min granne som är två killar(kusiner) stannade där någon timme drack kaffe o snacka sen gick jag och han ena in till mig, kollade film o så.. dom är sjukt snälla:)
Nu känner man någon utanför jobbet, hahah!
Ikväll kommer jag hem vid halv sex och tror att jag skulle träffa honom igen.. :P Will see..

Varför ska man ha klädproblem varje morgon?? Hate it! Tar mig alltid långa stunder att bli klar med kläderna!

Nej ni.... ha en underbar dag, det ska jag:)


Kommentarer
Respektera dessa regler innan du skriver tack :
♥ Din IP-adress sparas alltid på blogg.se, du är alltså aldrig helt anonym - Tänk på vad du skriver.
♥ Läs inlägget ovan innan du ställer en fråga - Ditt svar kanske finns där.
♥ Du får gärna adda mig via bloglovin - kanske jag addar dig med =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback