Off to work

Heeeej alla glada och ledsna för den delen...

Jag mår suveränt.

I tisdes tog vi tåg till kastrup från Lund, när vi kom fram fick vi veta att mitt flyg var inställd och att de bokat om min flight till nästa, efter 2,5 timme, när vi var framme i Oslo väntade vi 3 timmar på flyg mot sogndal. Hahaa det flyget rymde ca 40-50 pers bara, det var som ett privatjet, riktigt annorlunda, dessutom mellanlandade vi i en stad och släppte av/och på passagerare, sedan lyfte vi igen till Sogndal där vi skulle hoppa av.;)

Därefter blev det buss till Vesterland, där jag bor, i en helt egen stuga, stor och fin är den, jag trivs deluxe!!

Igår mötte jag upp min arbetsgivare, sen gick vi hem till mig och pratade en lång stund, efter det tog han med mig i vilen på sieghtseen, han visade mig runt till matbutiker, museum o.s.v. visade var allt låg som jag behövde veta. Även en hästgård (eftersom jag är intresserad av det).

Vidare körde vi hem till honom och han fru och deras minste pojk som var 11 månader, skitsöt, vi drack kaffe där någon timme. Supertrevliga, sedan åkte v alla 4 in till centrum körde omkring där och visade mig runt, sen gick jag o hans fru till salongen och hälsade på.

Japp sedan kördes jag hem, jag o mammi lagade god mat tillsammans:):) Eller helt ärligt så lagade hon maten;)

Idag är det äntligen OFF TO WORK, härligt! Ska om en timme ta bussen in och köpa busskort, sedan ska jag till salongen och jubba=) Najs:)

Ni får fortsätta att chilla med svar på era kommentarer, men i promise dom kommer någongång;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Toppen sj dÅ?

2011-03-03 @ 09:17:20
URL: http://havridaflickan.blogg.se/
Postat av: nadja

japp det ska jag, ha en bra dag på jobbet <3

2011-03-03 @ 13:57:48
URL: http://nadjaflinks.blogg.se/
Postat av: emelie

förlåt för jätte sent svar! men det har varit mycket i skolan just nu...



är allt bra med dig? :)

2011-03-03 @ 22:26:44
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: della

sv; Aha okej :D

2011-03-06 @ 20:47:37
URL: http://danielladrab.blogg.se/
Respektera dessa regler innan du skriver tack :
♥ Din IP-adress sparas alltid på blogg.se, du är alltså aldrig helt anonym - Tänk på vad du skriver.
♥ Läs inlägget ovan innan du ställer en fråga - Ditt svar kanske finns där.
♥ Du får gärna adda mig via bloglovin - kanske jag addar dig med =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback